Wiadomości dnia
Świat
Polska
Samorząd
Przegląd prasy
Integracja europejska

Słownik polityczny
Napisz do nas
Poleć znajomym
Reklama

www.centrumprasowe.net
www.e-commerce.pl
www.egospodarka.pl
www.eisp.pl
www.Senior.pl


R E K L A M A



Kingston: nowy dysk SSD
Laptopy TOSHIBA: nowe modele
PARP wspomaga rynek franczyzy
Nowe serwery sieciowe QNAP
Formularz ZUS IWA: zmiany w 2010r.
PandaLabs: najciekawsze wirusy 2009
Zakaz palenia: nowe regulacje wg KPP
Transcend: czytnik kart i hub USB w jednym



Czas na kampanię
Marcin Pijaczyński / 16.01.2003 17:21

Minister Lech Nikolski przedstawił założenia kampanii informacyjnej przed referendum europejskim "Polska w Unii Europejskiej". Kampania ma być, zdaniem ministra, obywatelska, rzetelna, adresowana do wszystkich środowisk, do zwolenników, przeciwników i osób niezdecydowanych; informująca o warunkach i szansach członkostwa Polski w Unii Europejskiej.

- Przed nami pięć miesięcy - tyle mniej więcej czasu jest do referendum europejskiego. Naszym zadaniem jest ukierunkowanie tej kampanii - nadanie jej pewnego, w miarę jednolitego, celu programowego; ukierunkowanie jej na potrzebę tego etapu dyskusji europejskiej, który obecnie się toczy - mówił minister na konferencji prasowej.

Założenia kampanii zostały przyjęte wczoraj przez Radę Ministrów. Jej podstawowymi elementami mają być: mobilizacja społeczeństwa do udziału w referendum; rzetelna informacja na temat warunków członkostwa oraz szans rozwojowych, jakie daje Unia Europejska; prezentacja działań zmierzających w kierunku wzmocnienia pozycji Polski w przyszłej Unii Europejskiej; przedstawienie stanu przygotowania polskich instytucji władzy publicznej, a także środowisk społecznych i zawodowych do wykorzystania członkostwa.

Jedną z grup docelowych kampanii są przeciwnicy przystąpienia Polski do UE: - Nie będziemy unikać też rozmowy z przeciwnikami integracji. Będziemy chcieli rozmawiać o tych lękach, obawach i wątpliwościach, które przeciwnicy podnoszą - nie chcemy ich bagatelizować czy lekceważyć. Chcemy o tym rozmawiać. Trzeba te lęki po prostu rozumieć - wypływają one często z niedostatecznej wiedzy, z pewnych stereotypów, ale warto o tym rozmawiać, nie wolno ich lekceważyć - mówił minister Lech Nikolski.

Kolejnym ważnym założeniem kampanii informacyjnej jest jej regionalizacja oraz obywatelski charakter. - Zregionalizowana - to znaczy, żebyśmy nie rozmawiali tylko o Polsce w Unii Europejskiej, ale o każdej gminie w Unii Europejskiej - podkreślał minister Nikolski.

źródło:www.polska.pl


[ | ]


Lista komentarzy
Brak komentarzy.
Czy dojdzie do II tury wyborów prezydenckich?
Tak
Nie
Nie mam zdania



GRUPY DYSKUSYJNE
pl.biznes
pl.biznes.banki
pl.internet.polip
pl.praca.dyskusje
pl.praca.oferowana
pl.praca.szukana
pl.soc.prawo
pl.soc.prawo.podatki
R E K L A M A


aktualności | partie | wybory | integracja europejska | publicystyka | katalog stron
słownik polityczny | napisz do nas | poleć znajomym | reklama

© 2002 Wybory.com.pl, Wszelkie prawa zastrzeżone